Een of meer artikelen in je winkelwagen zijn uitgestelde of terugkerende aankopen. Als ik doorga, ga ik akkoord met het opzeggingsbeleid en geef ik je ook toestemming de vermelde prijzen af te schrijven van mijn betaalmethode, op de vermelde frequentie en datums, totdat mijn bestelling is afgehandeld of totdat ik, indien toegestaan, opzeg.
Bestellingen worden binnen 24-72 werkuren verwerkt. Bestellingen met prioriteitsverzending binnen 24 uur.
De levertijden variëren afhankelijk van de bestemming: binnen Italië duurt de verzending over het algemeen 5-10 werkdagen. U ontvangt een e-mail met het trackingnummer om de status van uw pakket te volgen.
Mijn tracking wordt niet bijgewerkt. Wat moet ik doen?
Maak je geen zorgen als je tracking niet direct wordt bijgewerkt! Soms duurt het tot 48 uur voordat koeriers hun systeem hebben bijgewerkt. Als het probleem na 5 dagen aanhoudt, neem dan contact met ons op via info@ibrushy.com
Kan ik het afleveradres wijzigen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?
U kunt binnen 12 uur na het plaatsen van uw bestelling een adreswijziging aanvragen door een e-mail te sturen naar info@ibrushy.com . Helaas kunnen we wijzigingen na deze tijd niet garanderen.
We zouden een nieuw pakket moeten versturen, maar dan wel voor de helft van de kosten voor de klant.
Wat moet ik doen als mijn pakket als opgeslagen of bezorgd staat vermeld, maar ik het niet heb ontvangen?
Als het pakket niet wordt afgeleverd of de bezorging mislukt, raden we u aan contact op te nemen met uw lokale koerier om een nieuwe bezorgpoging te plannen. Als het pakket naar ons magazijn wordt teruggestuurd, worden er € 15 verzendkosten in rekening gebracht.
Wat is het retourbeleid?
U kunt binnen 90 dagen na levering een retouraanvraag indienen. Het product moet ongebruikt, in de originele verpakking en onbeschadigd zijn. Om de retourprocedure te starten, kunt u contact met ons opnemen via info@ibrushy.com . De kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de klant, tenzij er sprake is van een fout van onze kant.
Ik heb het verkeerde product ontvangen, wat kan ik doen?
Onze excuses voor het ongemak! Mocht u het verkeerde product hebben ontvangen, stuur dan een e-mail naar info@ibrushy.com met foto's en details. We sturen u dan direct het juiste product, zonder extra kosten.
Kan ik een terugbetaling aanvragen als mijn pakket te laat aankomt?
We begrijpen uw frustratie als er vertragingen optreden. We bieden echter alleen restitutie voor geretourneerde artikelen. Als het pakket onderweg is, kunnen we de bestelling niet annuleren. U kunt nog steeds contact met ons opnemen om oplossingen op maat te bespreken.
Is het borsteltje geschikt voor de gevoelige huid of een huid met gebroken haarvaten?
Onze borstels zijn ontworpen voor verschillende huidtypes. Als u een gevoelige huid of gesprongen haarvaten heeft, raden wij u aan voor gebruik een dermatoloog te raadplegen, aangezien overmatige druk de aandoening kan verergeren.
Hoe gebruik je een droge borstel?
Om optimaal te profiteren van droogborstelen, borstel je droge huid met bewegingen richting je hart. Begin bij je benen en werk naar boven toe. Besteed een paar minuten aan elk gebied en gebruik zachte bewegingen op de meest gevoelige plekken. Voor een complete handleiding vind je een instructiekaart in de verpakking!